Artemis

Spaceship bridge simulator

Počet osob: 5-7

Že nevíte, o co se jedná? Artemis je simulátor velícího můstku vesmírné lodi. Každý hráč zastává specifickou roli, která však sama o sobě nemůže pracovat sama (kapitán, zbraňový důstojník, technik aj.) – Budete vrženi do mezihvězdného prostoru a při plnění úkolů bude potřebná vaše kooperace. Budete plnit úkoly, zachraňovat lodě, ničit nepřátele, starat se o zásoby a tak dále.

Vše potřebné na vás bude čekat na místě.

Role:
Pilot:
Důstojník, který řídí loď. Většina lodí v Artemisu má standardní warpový pohon, ale několik z nich umí bodové skoky. Pilot může zapnout a vypnout štíty a ovládat, co se zobrazuje na kapitánově monitoru.

Zbraňový důstojník: Vybírá typ laseru a označuje, na co bude loď střílet. Lodě v Artemisu mohou být vybaveny minami a několika druhy torpéd. Zbraňový důstojník může zapnout a vypnout štíty a ovládat, co se zobrazuje na kapitánově monitoru.

Vědecký důstojník: Může vidět větší zobrazení a může zobrazit celou herní mapu. Vědecký důstojník identifikuje přátele a nepřátele a je první, kdo ví, jestli je některá z vašich vesmírných stanic nebo přátelských počítačem řízených lodí napadena. U nepřátel identifikuje to, jak silné mají štíty a který laser způsobí největší škody.

Inženýr:  Může podrobně vidět stav lodních systémů a nastavit úrovně výkonu různých systémů. Inženýři musí zůstat na špičkách, zejména v bojových situacích, aby vyvažovali potřeby ostatních důstojníků. Vysílá opraváře na poškozená místa.

Komunikační důstojník: Odesílá a přijímá zprávy z přátelských i nepřátelských lodí a stanic. Komunikace musí úzce spolupracovat s vědou, aby sledovala, co se děje na mapě hry, a v bojových situacích dostat nepřátelské lodě k odchodu. Spřátelené lodě může také žádat o splnění některých úkolů.

Stíhací pilot: Některé lodě mají schopnost přenášet stíhače. Piloti těchto malých lodí tráví spoustu výpadků hraním blackjacku dokud nedostanou signál, aby spustili své vlastní řemeslo a zamířili k nebezpečí.

Kapitán: V neposlední řadě je to kapitán. Kapitán nepotřebuje svůj vlastní počítač, jeho úkolem je rozhodovat o tom, co uvidí na svém monitoru a jaké úkoly se mají uskutečnit, jaké nepřátelé zničit, jakým spojencům jít na pomoc a především musí zajistit, aby posádka zůstala naživu.

Posádko, těšíme se na vás!

Více info zde: https://artemisspaceshipbridge.com/info